خبرگزاری کار ایران

برای جلوگیری ازهدر رفت زمان و هزینه:

پارکینگ‌های شهر اصفهان به سامانه اصفهان کارت تجهیز می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۷۸

از ماه‌ها قبل الکترونیکی کردن پرداخت کرایه در پارکینگ‌های عمومی سطح شهر اصفهان و مجهز نمودن آن‌ها به سامانه اصفهان کارت برای افزایش رفاه حال شهروندان، برنامه‌ریزی شده است.

ایلنا: سرپرست دفتراصفهان کارت با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ پارکینگ عمومی شهر اصفهان به سامانه اصفهان کارت مجهز شده‌اند افزود: از این پس رانندگان می‌توانند با به همراه داشتن اصفهان کارت، در زمان خروج از پارکینگ هزینه آن را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند که این امر کمک می‌کند تا میزان هزینه پرداختی به طور دقیق محاسبه گردیده و مشکلات و تبعات ناشی از نداشتن پول خرد از طرف شهروندان یا از طرف پارکینگ دار منتفی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فرهاد گلی، با اشاره به اینکه از اردیبهشت ماه سال جاری، با همکاری شهرداری اصفهان و شرکت مهندسی نیک اندیش، امکان بهره برداری آزمایشی از این سامانه در پارکینگ بزرگ حکیم به عنوان پایلوت فراهم گردید اظهار داشت: استفاده ازسامانه اصفهان کارت باعثمی‌شود، سرعت تخلیه پارکینگ‌ها در ساعات شلوغی بیشتر شده و امکان مدیریت بهتر آن‌ها بر درآمد‌هایشان فراهم آید.

وی اظهار داشت: پس از گذراندن موفق دوره آزمایشی، تجهیز سایر پارکینگ‌ها از اوایل خردادماه آغاز شد و در حال حاضر پارکینگ‌های جهان نما، حکیم، کرمانی، جلفا، هشت بهشت، نظر، خاقانی، طالقانی، عالی قاپو، دادگستری، فرشادی و توحید به سامانه اصفهان کارت مجهز شده است.

سرپرست دفتر اصفهان کارت عنوان کرد: پارکینگ‌های بخش خصوصی نیز می‌توانند با مراجعه به دفتر اصفهان کارت به این سیستم مجهز شوند به طوریکه بعد از مراجعه پارکینگ داران، نیروهای فنی مربوطه برای نصب و راه اندازی این سامانه در پارکینگ‌های بخش خصوصی که مایل به استفاده از این سامانه هستند اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز