خبرگزاری کار ایران

دوستی که عامل قتل شد:

سال ۷۲؛ جوان ۲۱ ساله اصفهانی با ضربه چاقو کشته شد / قاتل پس از ۲۰سال به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۸۱

۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۷۲ در یک نزاع خیابانی در خیابان صمدیه اصفهان، جوانی ۲۱ ساله بر اثر ضربات چاقو مجروح شد که پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

ایلنا: ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۷۲ در یک نزاع خیابانی در خیابان صمدیه اصفهان، جوانی ۲۱ ساله بر اثر ضربات چاقو مجروح شد که پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان، با اشاره به اینکه پس از به قتل رسیدن این جوان، تلاش برای شناسایی متهم اصلی پرونده آغاز شد و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که قاتل، جوانی ۲۷ ساله از اهالی محله صمدیه شهر اصفهان است گفت: این قاتل ۲۰ سال قبل مرتکب قتل شده بود و پس ازاین مدت توسط کاراگاهان آگاهی دستگیر شد.
سرهنگ ستارخسروی در سال ۷۲ بلافاصله پس ازوقوع قتل ماموران با در دست داشتن حکم قضایی به منزل متهم رفتند و متوجه شدند، وی با کمک یکی از دوستانش متواری شده و هیچ ردی از خود باقی نگذاشته است افزود: با توجه به اینکه متهم با هویت‌ها و صورتی جعلی به طور مخفیانه زندگی می‌کرد، تحقیقات پلیس به کندی پیش می‌رفت تا اینکه سرانجام پس از ۲۰ سال از وقوع قتل، متهم در یکی از محله‌های قدیمی استان تهران مورد شناسایی قرار گرفت.
وی بیان داشت: با شناسایی متهم، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی استان با نیابت قضایی به استان تهران رفته و متهم را دستگیر کردند؛ هرچند که قاتل در ابتدا خود را به ماموران با هویت جعلی معرفی کرده بود اما هنگامی که با مدرک و مستندات پلیس مواجه شد از راز قتل و فرار ۲۰ ساله‌اش پرده برداشت.
متهم در اعترافات خود گفت: ساعت ۲۱ چهاردهم فروردین ماه به همراه دوستم داخل مغازه نشسته بودم که ۲ نفر از جلوی درب مغازه عبور کردند؛ دوستم با دیدن آن‌ها گفت که روز گذشته با آن دو نفر درگیر شده و می‌خواهد تلافی کند و از من خواست که به دنبال آن‌ها بروم؛ من هم قبول کردم و مغازه را بسته و به همراه دوستم به دنبال آن دو رفتیم؛ پس از عبور از چند کوچه آن طرف‌تر من با مقتول درگیر شدم و با کاردی که در دست داشتم یک ضربه به قلب او زدم و به همراه دوستم از صحنه درگیری فرار کردم. پس از دو ساعت مطلع شدم که مقتول فوت کرده است؛ به همین خاطر به صورت شبانه با کمک یکی از دوستانم از اصفهان خارج و به یکی از استان‌های کشور عزیمت کردیم و از آن زمان تاکنون به طور مخفیانه و با هویت‌های جعلی زندگی می‌کردم تا اینکه توسط ماموران پلیس مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شدم.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با اعتراف صریح متهم، وی به منظور رسیدگی و سیر مراحل قانونی و شکایت خانواده مقتول به دادگاه تحویل داده شد و با صدور قرار، روانه زندان شد.
سرهنگ خسروی، با بیان اینکه پلیس آگاهی اصفهان به پرونده‌های جنایی با دقت و ظرافت ویژه پلیسی رسیدگی می‌کند، گفت: هیچ پرونده‌ای در پلیس آگاهی استان تا رمز گشایی و رسیدگی نهایی مختومه نمی‌شود و تا هر زمان که به طول بیانجامد، ماموران و کارآگاهان تلاش‌های خود را برای دستگیری مته‌مان و کشف حقیقت دنبال می‌کنند و مردم مطمئن باشند که پلیس در گرفتن حق آنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز