خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی شهرداری نجف آباد مطرح کرد:

اجرای طرح تفریحی بوستان زندگی بستری مناسب برای جذب گردشگران به نجف آباد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۹

کارمطالعات اولیه ایجاد بوستان زندگی به اتمام رسیده وشهرداری نجف آباد آماده است که این طرح را به بخش خصوصی واگذارکند.

ایلنا: معاون شهرسازی شهرداری نجف آباد گفت: با توجه به آغاز فازهای اولیه و مطالعاتی ایجاد محور تفریحی بوستان زندگی در غرب نجف آباد در سالهای گذشته، این کار در دوره جدید مدیریت شهرداری نجف آباد نیز با پرداخت قسمتی از مطالبات مشاور طرح و ادامه جلسات کار‌شناسی به صورت جدی ادامه پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمدی گفت: کار مطالعات اولیه این محور تفریحی که با ۶.۵ کیلومتر طول و ۲۶۰ متر عرض بستری مناسب جهت مشارکت بخش خصوصی فراهم خواهد کرد که نزدیک به هفتاد درصد پیشرفت داشته و امیدواریم با ادامه تلاش‌ها در این زمینه شاهد آغاز عملیات اجرایی آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی در همین خصوص افزود: اجرای چنین طرحی ضمن فراهم کردن زمینه‌ای مناسب جهت جذب گردشگران، از لحاظ ایجاد منابع در آمدی جدید و پایدار برای شهرداری و در نتیجه کاهش فشار ناشی از اخذ عوارض بر روی مردم نیز موثر خواهد بود.

لازم به ذکر است که شهرداری نجف آباد در ماههای اخیر برنامه ریزی‌های گسترده‌ای را به منظور ایجاد منابع درآمدی جدید، کاهش فشار بر روی مردم و مشارکت دادن هر چه بیشتر مردم و بخش خصوصی در اداره شهر انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز