خبرگزاری کار ایران

درآزمون مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت استان اصفهان صورت گرفت:

حضور چشمگیر شرکت‌کنندگان در رشته‌های مکانیکی و تاسیسات / ۲ هزار نفر ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۸

بالغ بر ۲ هزار نفر در آزمون اول مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان شرکت کردند.

ایلنا: بالغ بر ۲ هزار نفر در آزمون اول مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ضمن بازدید از روند برگزاری مسابقات اظهار داشت: این آزمون بطور همزمان با سراسر کشور در بیست و هشت حوزه شامل شهرهای اصفهان، گلپایگان، شاهین شهر، نجف آباد، خوانسار، هرند، زرین شهر، مبارکه و… در سی رشته مهارتی از قبیل آجرچینی، تاسیسات الکتریکی، جوشکاری، آشپزی، خیاطی(فناوری مد)، فناوری اتومبیل، صافکاری، نقاشی خودرو و… برای علاقه مندان به رقابت در رشته‌های مهارتی برگزار شده است.
ابوطالب جلالی، با اشاره به اینکه در این مرحله از مسابقات استقبال رقابت کنندگان در رشته‌های فناوری اتومبیل، تاسیسات الکتریکی، خیاطی(فناوری مد) و جوشکاری چشمگیر بوده است گفت: ثبت نام دوم مرحله شهرستانی این دوره مسابقات از بیست و ششم بهمن ماه لغایت پانزدهم اسفند ماه و برگزاری آزمون در تاریخ جمعه بیست وسوم اسفند ماه می‌باشد و همچنین مرحله استانی بصورت کار عملی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ در شهر اصفهان برگزار خواهد شد و برگزیدگان این مرحله به مسابقات ملی(مرحله کشوری) در شهریورماه سال آینده به استان تهران اعزام خواهند شد.
در حاشیه این مسابقات نیز پروژه‌های تکمیلی رباتیک توسط آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای صدرا بصورت نمادین به نمایش گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز