خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون خبر داد:

ثبت وقف ۵۰۰ متری درشهرستان تیران و کرون اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۹

منزل مسکونی به ارزش بیش از ۳۰۰میلیون ریال و ۵۰۰ مترمربع مساحت در شهرستان تیران و کرون اصفهان به ثبت رسید.

ایلنا: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: منزل مسکونی به ارزش بیبش از ۳۰۰ میلیون ریال در روستای تندران از توابع شهرستان کرون وقف شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجت الاسلام حمزه نیکو تصریح کرد: در روستای تندران که از توابع شهرستان کرون است مسجدی به نام حجت بن الحسن العسکری(ع) با مساحتی بالغ بر ۹۰۰ مترمربع است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: در ایام الله دهه فجر خیرین بزرگوار این منطقه منزلی به مساحت ۵۰۰ مترمربع را با نیت توسعه مسجد فوق الذکر وقف نمودند.
وی افزود: واقفین این موقوفه که اهالی خوب و خیراندیش تندران می‌باشند به صورت مشارکتی اقدام به این اقدام خدا پسندانه نمودند به گونه‌ای که بالغ بر ۱۷۰ میلیون مبلغ فوق را مرتضی یوسفی و مابقی آن توسط دیگر اهالی پرداخت شده است.
نیکو با بیان اینکه طبق نظر واقفین تولیت با اداره اوقاف شهرستان به نمایندگی آقای یوسفی است، متذکر شد: این موقوفه جزء دوازدهمین وقف شهرستان تیران و کرون در سال جاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز