خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان:

سالانه ۱۰۰ هزار خودرو وارد چرخه حمل و نقل اصفهان می شوند / خودرو های قدیمی جا خوش کرده اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۴۰

در حال حاضر ۲۰۰ هزار خودروی سواری با طول عمر بیشتر از ۲۰ سال در شهر اصفهان تردد می کنند.

ایلنا: رییس ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان با اشاره به تصویب طرح جامع کاهش آلودگی ۸ کلانشهر اظهار داشت: جلوگیری از تردد خودروهای سواری شخصی با طول عمر بیش از ۲۰ سال یکی از مباحثمهم کلانشهر هاست.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " جمشید جمشیدیان " گفت: تعداد خودروهای فرسوده با طول عمر بیش از ۲۰ سال در شهر اصفهان زیاد است و جلوگیری از تردد این خودروها و خودروهایی که از سایر شهرها به اصفهان وارد می شوند نیز بسیار دشوار!

رییس ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان تصریح کرد: نزدیکی شهرهای استان به اصفهان نیز موجب افزایش تردد خودرو به این کلانشهر شده و سالانه بیش از ۱۰۰ هزار خودرو جدید وارد چرخه حمل و نقل اصفهان می شود بدون اینکه خودروهای فرسوده از شهر خارج شود.

" جمشیدیان " تاکید کرد: با وجود چنین شرایطی جلوگیری از افزایش آلودگی هوا بیش از وضعیت کنونی یک پیشرفت به شمار می آید.

وی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی ظرفیت محدودی دارد، ادامه داد: ترافیک، خیابان های شهر را به یک توقف گاه بزرگ تبدیل کرده است که این شرایط موجب کاهش ظرفیت حمل و نقل عمومی می شود و مترو نیز پاسخگوی درصد بسیار پایینی از نیازهای حمل و نقل عمومی است.

رییس ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان بیان کرد: خروج یک خودروی فرسوده به ازای شماره گذاری یک خودروی جدید در کنار سایر راهکارها می تواند تاثیر به سزایی در کاهش آلودگی کلانشهرهای کشور به ویژه اصفهان داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز