خبرگزاری کار ایران

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

۳۵ درصد مردم‌داران از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۱۱

با اجرای ۵ کیلومتر شبکه فاضلاب بلوار شهید صیاد شیرازی داران بیش از ۳۵ درصد این شهر از خدمات شبکه فاضلاب بهره مند شد.

ایلنا: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، پیرامون اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار شهید صیادشیرازی داران گفت: سالهای متوالی مردم شهر داران خواهان برخورداری از خدمات شبکه فاضلاب بودند. این درحالیست که اجرای عملیات شبکه فاضلاب از سال ۱۳۸۲ در شهر داران در دستور کار قرار گرفت و طی ۱۰ سال گذشته به رغم وجود مشکلات بسیار به ویژه محدودیت منابع مالی بیش از ۳۵ درصد این شهرستان تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محسن بیشه، افزود: با اجرای ۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در بلوار شهید صیاد شیرازی حدود ۵۰۰ مشترک تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گرفتند که انتظار می‌رود با تأمین منابع مالی اجرای شبکه فاضلاب در برخی از نقاط شهر داران عملیاتی شود.

بیشه، اجرای شبکه فاضلاب را ضروری دانست و اظهار داشت: اجرای شبکه فاضلاب در هر منطقه‌ای زمینه ساز ارتقای سطح رفاه و بهداشت عمومی می‌شود. بر این اساس درنظر گرفته شده ۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب که در سالهای قبل اجرای آن در دستور کار قرار گرفت تکمیل و در مدار بهره برداری قرار گیرد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیان داشت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب بلوار شهید صیاد شیرازی با استفاده از لوله‌های فاضلابی به قطر ۲۵۰ میلی متر انجام گرفت که اجرای این پروژه هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال دربر داشته است که اعتبارات آن از محل منابع داخلی آبفای استان اصفهان تأمین گردید. همچنین اجرای این پروژه طی ۴ ماه صورت پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز