خبرگزاری کار ایران

با حضور کارشناسان بازرگانی کشور و به مدت ۲ روز در اصفهان:

دوره آموزشی سراسری بازارشناسی و مسائل بازار در حمل و نقل، در پایانه های اصفهان برگزار شد

کد خبر : ۱۴۴۶۹۴

دوره آموزشی دو روزه بازارشناسی و مسائل بازار در حمل و نقل با حضور کارشناسان بازرگانی کلیه استانهای کشور به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

ایلنا: دوره آموزشی دو روزه بازار‌شناسی و مسائل بازار در حمل و نقل با حضور کار‌شناسان بازرگانی کلیه استانهای کشور به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی گفت: این دوره آموزشی به مدت ۱۶ ساعت و با حضور بیش از ۴۰ نفر از کار‌شناسان بازرگانی کلیه استانهای کشور و دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کل کشور برگزار شد.

امانی، هدف از برگزاری دوره آموزشی بازار‌شناسی و مسائل بازار در حمل و نقل را آشنایی با مفهوم و اصول بازاریابی، قمیت گذاری و سیستم فروش استراتژی‌های بازاریابی عنوان کرد.

حسن رحمانی مسئول آموزش اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان و مدرس این دوره آموزشی نیز گفت: کار‌شناسان در این دوره با مفهوم بازار و اصول بازاریابی در محیط‌های مختلف بازار آشنا شده و با تطبیق آموخته‌های خود با مسائل روز حمل و نقل به بررسی نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان می‌پردازند و در راستای واگذاری امور تصدی گرایانه به بخش غیردولتی به کار می‌برند و حالت تقاضا را از تقاضای منفی یا عدم تقاضا به تقاضای کامل می‌رسانند.

وی تصریح کرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بدلیل در اختیار داشتن بخشی از امکانات زیربنایی از جمله پایانه‌های بار، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و حریم راه‌ها نیازمند به تامین درآمد لازم برای سرمایه گذاری‌های بعدی است.

گفتنی است کار‌شناسان از طریق آموزش در این دوره‌های آموزشی می‌توانند از پتانسیل‌های لازم برای تامین بخشی از درآمدهای مورد نیاز استفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز