خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان:

۳۵ سال ایستادگی و مقاومت از ایران یک مهره اثرگذار در جهان ساخته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۶۶

ایران قبل از انقلاب کشوری ناشناخته و مستعمره دیگر کشور ها بود اما امروزه به عنوان یک مهره اثر گذار در عرصه های جهانی شناخته می شود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار دانشجویان خلبانی دانشکده پرواز سپاه اصفهان که به منظور تجدید عهد با آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در دفتر نماینده ولی فقیه صورت گرفت، گفت: اعلام همبستگی نیروهای نظامی به امام(ره) به پیروزی انقلاب سرعت بخشید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: نیروی هوایی در آن شرایط سخت با اعلام همراهی و همبستگی با مردم و امام(ره) باعثسرور و شادی قلب مردم ایران شدند و این امر روند پیروزی انقلاب را تسریع کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش مردم در پیروزی انقلاب ایران اشاره کرد و افزود: در مناطق سنی نشین که از طرف شاه حقوق دریافت می کردند و انتظار مخالفت با انقلاب می رفت، در بحبوحه پیروزی انقلاب، شوق و علاقه به امام(ره) و انقلاب ایران موج می زد و این همراهی همه اقشار مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان این که تفکر دشمن این بود که روحانیون قدرت مدیریت و اداره یک کشور را ندارند، اظهار داشت: اگر دشمنان درصدی هم احتمال می دادند این انقلاب با رهبری امام راحل پیروز و ۳۵ سال با ایستادگی و مقاومت پیش خواهد رفت، قطعا مانع از ورود امام به فرودگاه مهر آباد می شدند.

آیت الله طباطبایی خلوص نیت امام(ره) را بارز ترین ویژگی ایشان برشمرد و گفت: امام(ره) یک عالم بی نظیر در فقه، اصول، منطق و سیاست بود اما بارزترین ویژگی ایشان که عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، خلوص نیتشان بود که قلبشان را آرام کرده بود.

وی به پیشرفت های ایران در ۳۵ سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۳۵ سال پیش هیچ کس جرأت نداشت به پرچم امریکا نگاه چپ بیندازد و ایران کشوری مستعمره انگلیس و امریکا و در جهان ناشناخته بود لیکن در حال حاضر بر سر حضور این کشور در مذاکرات ژنو ۲ کل دنیا بحثمی کند چرا که یک مهره اثرگذار در روابط بین الملل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز