خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

پرداخت ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۱۲

امسال ۱۸ هزار و ۱۸۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان پرداخت شد.

ایلنا: معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارگشایی، خودکفایی، مسکن و محکومین به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان این استان پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مجید امیر حمیدی با اشاره به اینکه راهبرد جدید کمیته امداد به سمت ارائه خدمات به صورت وام‌های قرض الحسنه است، گفت: امسال یک هزار و ۷۲۶ فقره وام خودکفایی به مبلغ ۹۶ میلیارد ریال از محل منابع امدادی به مددجویان پرداخت شد.
معاون اداری مالی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه این معاونت با هماهنگی ستاد دیه استان به زندانیان جرائم غیر عمد وام پرداخت می‌کند، تصریح کرد: تاکنون به ۸۶۱ نفر از محکومان مالی وام پرداخت و این افراد از زندان آزاد شدند.
مجید امیر حمیدی افزود: ۱۶ هزار و ۴۱۰ فقره وام کارگشایی به ارزش ۱۸۰میلیارد ریال در سر فصل‌های رفع مشکلات درمانی، تکمیل وام خودکفایی و کار آفرینی، جهیزیه، تامین مسکن و تحصیل دانشجویی توسط این کمیته به نیازمندان پرداخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: در سرفصل وام کارگشایی نیازمندان به نسبت دوره مشابه گذشته ۷۰ درصد، در سرفصل وام خودکفایی ۲۳ درصد و درسرفصل وام مسکن غیر تحت پوشش ۳۶ درصد رشد داشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز