خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر مقام معظم رهبری درهمایش ذخایر معنوی حوزه علمیه اصفهان:

باید در جهت تحقق حکومت فاضله بکوشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۷۴

هیچ کس باور نمی کرد که بتوان حکومت شاهنشاهی را لرزاند چرا که این حکومت به حدی پایه‌های خود را محکم کرده بود که حتی خودشان هم گمان نمی‌کردند روزی حکومتشان فروبپاشد.

ایلنا: رییس دفتر مقام معظم رهبری در همایش ذخایر معنوی حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: باید درجهت تحقق حکومت فاضله بکوشیم.

به گزارش " ایلنا " رئیس دفتر مقام معظم رهبر گفت: با توجه به اینکه نسل اول انقلاب رفته‌اند، امروز تا حدی نسل سوم انقلاب زمام امور را به دست گرفته‌اند و این در حالی است که این نسل زمان جنگ و امام(ره) را درک نکرده‌اند و این وظیفه ما است که آرمان‌ گذشتگان را به این نسل منتقل کرده و این‌ها را برای این انقلاب تربیت کنیم.

" آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی "، با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) بدون نیروی نظامی و قدرت مالی فراوان و تنها به برکت قدرت عظیم ایمانی و همراهی یاران پاک‌باخته خود به این پیروزی رسید، تصریح کرد: اکنون با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم وظیفه ما سنگین‌تر از گذشته است.

وی با بیان اینکه حکومت امروز ما با آرمان مدینه فاضله الهی بسیار فاصله دارد، اظهارداشت: نباید از این حکومت توقع آن آرمان مدینه فاضله را داشت چرا که حتی در حکومت علی(ع) که دومین حکومت مورد رضایت خدا بوده هیچ‌گاه مدینه فاضله تحقق نیافت.

با توجه به اینکه این مسئله به دلیل معصوم نبودن یاران و نزدیکان به وجود می‌آید، افزود: ما تنها باید به این دلیل که راس حکومت ما یک فقیه قرار دارد افتخار کرده و در جهت محقق شدن و نزدیک تر شدن به حکومت فاضله به مدینه فاضله بکوشیم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به خطر وجود تکفیری‌ها برای دنیای اسلام اشاره و تصریح کرد: امروز بزرگترین خطری که اسلام را تهدید می‌کند وجود تکفیری‌هاست چرا که گاهی فتواهایی می‌دهند که به هیچ وجه با اسلام سنخیتی ندارد، یکی از فتاوای تکفیری‌ها برخورد با شیعیان همانند یهودیان و مسیحیان است.

وی تاکید کرد: اینان حتی شیعیان را از یهودیان و مسیحیان پست‌تر دانسته و این سخنان را تنها به اتکاء و پشتوانه دشمنان اسلام زده تا بتوانند مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند.

" آیت‌الله محمدی گلپایگانی " افزود: در دوره‌ای که دشمنان از هر سو به ما هجمه کرده‌اند تنها مقام معظم رهبری است که راست قامت در برابر این هجمه‌ها ایستاده و عزت امروز را مدیون انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز