خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان اصفهان تاکید کرد:

ضرورت استانداردسازی فعالیت‌های فرهنگی هنری متناسب با فرهنگ کشور اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۷۱

یکسان سازی و استاندارد سازی فعالیت‌های فرهنگی هنری متناسب با فرهنگ کشور اسلامی ضرورت دارد.

ایلنا: مدیر کل استاندارد استان اصفهان در حاشیه افتتاح دفتر استاندارد فعالیت‌های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: یکسان سازی واستاندارد سازی فعالیت‌های فرهنگی هنری متناسب با فرهنگ کشور اسلامی ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ غلامحسین شفیعی با بیان اینکه اداره کل استاندارد درزمینه‌های مختلف صنعتی و خدماتی بیش از ۲۳ هزار استاندارد ملی را تدوین کرده است تصریح کرد: استانداردهای تدوین شده در زمینه خدمات مهدکودک‌ها، شهربازی‌ها، زمین‌های ورزش، تله کابین‌ها، آسانسور‌ها می‌باشد و در این خصوص استانداردهای اجباری را فراهم کرده‌ایم.

غلامحسین شفیعی اظهار داشت: استاندارد‌ها ی تدوین شده، دارای دستورالعمل و شماره استاندارد هستند و در صورت مغایرت عملکرد با استاندارد‌های تدوین شده، از انجام فعالیت ممانعت به عمل می‌آید.

مدیر کل استاندارد استان اصفهان افزود: امیدواریم با تعامل با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در مورد تدوین استانداردهای فعالیت‌های مراکز فرهنگی ازجمله کتابخانه‌ها، نگارخانه‌ها و سایر مراکز فرهنگی هنری در آینده نزدیک شاهد تدوین استاندارد‌های ملی در زمینه فرهنگی، هنری در استان باشیم.

وی افزود: دوره‌های آموزشی برای کارکنان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان جهت آشنایی بیشتر با روش‌های استاندارد در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز