خبرگزاری کار ایران

بدست آتش نشانان اصفهانی؛

از وقوع حادثه در پمپ بنزین جلوگیری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۴

آتش نشانان اصفهانی با حضور به موقع در محل حادثه از وقوع حادثه در پمپ بنزین جلوگیری کردند.

ایلنا: آتش نشانان اصفهانی با حضور به موقع در محل حادثه از وقوع حادثه در پمپ بنزین جلوگیری کردند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رییس ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی با اشاره به اینکه شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی، خبر از حریق قریب الوقوع در یک پمپ بنزین در سه راه سیمین دادند تصریح کرد: درحالی که در پمپ بنزین‌ها روشن کردن یک کبریت می‌تواند موجب وقوع آتش سوزی بزرگی شود، این مجموعه اقدام به استفاده از دو فرگاز جهت انجام ایزوگام بر روی پشت بام واحدهای اداری کرده بود.
آتشیار حمید پاکدل افزود: پس از اطلاع رسانی توسط شهروندان، نیروهای عملیاتی ایستگاه ۳ در محل حاضر شده و مشاهده شد که نه تنها پمپ بنزین تعطیل نشده است بلکه یک کامیون با مخزن ۲۰ هزار لیتری بنزین نیز در حال ورود به این مکان است.
وی بیان داشت: بلافاصله نیروهای آتش نشان، پمپ بنزین را تعطیل کرده و مخزن ۲۰ هزار لیتری را پیش از تخلیه بنزین در مخزن اصلی از پمپ بنزین خارج کردند.
وی با اشاره به اینکه ماشین اطفائیه آتش نشانی تا پایان انجام ایزوگام در محل مستقر شد تاکید کرد: در صورت ایجاد جرقه و یا سرایت شعله به بخارات ناشی از بنزین، این مجموعه دچار حریق شده و هیچ تضمینی برای زنده ماندن کارکنان و صاحبان خودرو که جهت زدن بنزین در محل بودند وجود نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز