خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

ساماندهی تاکسی‌ها بر اساس نیاز در مناطق مختلف شهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۹

با نصب سامانه هوشمند تاکسی، تمرکززدایی تاکسی‌ها انجام و بر اساس نیاز در سطح شهر ساماندهی می‌شوند.

ایلنا: نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نصب سامانه هوشمند تاکسی یکی از اقدامات و زیرساخت‌های لازم در جهت تحقق شهر الکترونیک می‌باشد که حق و حقوق شهروندان در آن مورد توجه قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ احمدشریعتی افزود: در این طرح پرداخت کرایه با استفاده از کارت‌های حمل و نقل همچون اصفهان کارت انجام می‌شود لذا مشکلات ناشی از رد و بدل شدن پول بین راننده و مسافر برطرف می‌شود.
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: جلسات مختلفی در رابطه با در نظر گرفتن حق و حقوق رانندگان نیز در شورای اسلامی شهر برگزار شده تا تسهیلات لازم برای رانندگان نیز در این زمینه در نظرگرفته شود.
شریعتی تصریح کرد: در برخی موارد شاهد هستیم که رانندگان خطوط نسبت به آن خط احساس مالکیت دارند و حق و حقوق تاکسی‌های گردشی در این موارد پایمال می‌شود لذا با راه اندازی سامانه هوشمند تاکسی و تمرکز زدایی با تاکسی‌ها در سطح شهر بسیاری از این مشکلات مرتفع می‌شود.
وی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار تاکسی به سامانه هوشمند مجهز شده‌اند، اظهار داشت: ۱۱ هزار تاکسی در شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز