خبرگزاری کار ایران

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

برگزاری جشنواره استانی شعر فجر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۳۴

جشنواره استانی شعر فجر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اصفهان برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جشنواره استانی شعر فجر در بخش‌های اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی سال حماسه سیاسی و اقتصادی، اشعار آیینی، اشعار با موضوع آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجه الاسلام والمسلمین محمد قطبی افزود: قالب اشعار آزاد است و شاعران می‌توانند اشعار خودرا که تاکنون در جشنواره دیگری شرکت داده نشده است راحداکثر در۳ قطعه به دبیر خانه جشنواره واقع در مجتمع فرهنگی هنری صائب ارسال کنند.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره ۲۳ بهمن ماه می‌باشد، افزود: آیین اختتامیه جشنواره استانی شعر فجر عصر یکشنبه ۲۷ بهمن ماه برگزار در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجه الاسلام والمسلمین قطبی تصریح کرد: این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و با همکاری موسسه تنظیم ونشر حضرت امام خمینی(ره) و انجمن هماهنگی شاعران استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: درجشنواره استانی شعر فجر از ۱۲ نفر از برگزیدگان تجلیل خواهد شد و تعدادی از شاعران درآیین اختتامیه این جشنواره به خواندن اشعار خود می‌پردازند.

گفتنی است دبیر خانه جشنواره استانی شعر فجر واقع در خیابان صائب، مجتمع فرهنگی صائب است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره۹-۶۶۱۵۵۸۸و یا ۰۹۱۳۱۲۸۰۳۱ تماس حاصل نمایند و یا جهت ارسال آثار خود به نشانی اینترنتی www. imam - khomeini - isf. ir. مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز