خبرگزاری کار ایران

در سه سال گذشته؛

هیچ زائری از اصفهان در عربستان دستگیر نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۶۶

با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بازرسی‌های قوی اجازه خروج حتی یک گرم مواد مخدر داده نشده و هیچ زائری از این استان در کشور عربستان دستگیر نشده است.

رییس پلیس فرودگاه اصفهان گفت: بر اساس ماده ۱۷ قانون مبارزه با مواد مخدر افرادی که از آن‌ها در مبادی خروجی و مرزی کشور به هر میزان مواد مخدر و یا داروهایی که از مشتقات آن است از قبیل قرص و شربت متادون و ترامادول کشف شود مجرم شناخته شده و ضمن تشکیل پرونده قضایی از سفر آن‌ها جلوگیری می‌شود.
به گزارش ایلنا، سرهنگ حمید رضا زیودار گفت: کشور عربستان در خصوص افرادی که مواد مخدر داشته باشند قوانین و مجازات سخت گیرانه دارد و هیچ تعارفی با کسی نمی‌کند.
رییس پلیس فرودگاه اصفهان افزود: کسانی که قصد سفر به مکه مکرمه را دارند قوانین و مقررات را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.
سرهنگ زیودار با اشاره به جرم بودن حمل داروهای کدیین دار مانند دیازپام، اکسازپام و لورازپام به کشور عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: با توجه به اینکه اجازه حمل و خروج این دارو‌ها به هیچ کس داده نمی‌شود به مسافرانی که بیمار هستند توصیه می‌کنیم قبل از سفر با پزشک خود مشورت کنند تا داروهای جایگزین برایشان تجویز شود.
وی افزود: بر اساس آخرین دستورالعمل‌های صادره و مقررات شرکت‌های هواپیمایی حمل انواع مواد اسیدی، ترشیجات، مایعات و اسباب بازی‌هایی که شباهت به سلاح گرم دارد ممنوع است و پلیس از ورود این گونه اقلام به داخل هواپیما جلوگیری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز