خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اجرای ۱۱۶۷ پروژه در بخش‌های عمرانی و اقتصادی کلانشهر اصفهان در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۵۹

اجرای یکهزار و ۱۶۷ پروژه و نهصد اقدام در سال آینده، کلانشهر اصفهان را در بخش‌های عمرانی و اقتصادی متحول خواهد کرد.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با اشاره به تدوین بودجه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۳ شهرداری اصفهان، بیش از ۸۰ درصد این بودجه را مربوط به فعالیتهای عمرانی دانست و افزود: در بودجه سال آینده شهرداری ۱۱۶۷ پروژه و نهصد اقدام برنامه‌ریزی و پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ کریم نصر اصفهانی حاکم شدن مدیریت جهادی در فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری اصفهان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری مدیریت و تفکر جهادی به این معناست که پروژه‌ها با کمترین زمان و بهترین کیفیت انجام شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تلاش برای ایجاد امید به آینده و شادی و نشاط در جوانان و نوجوانان توسط مسئولان دستگاههای استان و شهر، به خصوص شهرداری ضروری‌ست، بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت هزینه‌ها در کار‌ها و پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: مدیریت هزینه‌ها در شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان مورد توجه بوده و این امر باید در شهرداری و سازمان‌های تابعه بیشتر شود.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تاثیرگذاری معماری و نمادهای ساخت و ساز‌ها بر فضای سبک زندگی اشاره کرد و لزوم تلاش مسئولان برای تحقق منویات معظم له در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و گفت: قطعاً باید این امر مورد توجه جدی قرار گیرد و جایگاه اصفهان حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز