خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ورزش و جوانان:

محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۷۷

انتخاب سکان دار ورزش و جوانان استان اصفهان پس از یک ماه بلاتکلیفی؛ بالاخره به سرانجام رسید و حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان شد.

ایلنا: محمد گودرزی وزیر ورزش وجوانان طی حکمی، محمد سلطان حسینی را به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در حکم محمود گودرزی به محمد سلطان حسینی آمده است:

نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امور اجرایی و ورزشی و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ها، بدین وسیله به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌مندی از اخلاص، تلاش و همراهی سایر کارکنان، ورزشکاران و برنامه ریزان امور جوانان استان در انجام امور موفق و منصور بوده و با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی استفاده از توانمندی منابع انسانی متعهد و انقلابی و همچنین حسن ارتباط با قهرمانان و صاحب نظران عرصه جوانان و امور فرهنگی و ورزشی بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شأن والای مردم شریف استان فراهم شود.

گفتنی است، محمدرضا محمدجواهری مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان بود که در تاریخ چهارم دی ماه از سمت خود در این اداره کل کنار رفت و پس از حدود یک ماه بلاتکلیفی سرانجام با حکم محمود گودرزی، دکتر محمد سلطان حسینی سکان مدیریت ورزش و جوانان استان اصفهان را برعهده گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز