خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در همایش هوای پاک اظهار داشت:

اصفهان در حسرت هوای پاک؟!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۱۰

امروز ارتقای کمیت‌ها در استان سبب بروز و افزایش مشکلات زیست‌محیطی شده است.

ایلنا: رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان در همایش هوای پاک گفت: امروز ارتقای کمیت‌ها در استان سبب بروز و افزایش مشکلات زیست‌محیطی شده است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " خسرو کساییان "، با بیان اینکه در حال حاضر اصفهان با آلاینده‌های جوی دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار داشت: امروز جای هوای پاک در اصفهان خالی است.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته اصفهان با مشکلات زیست محیطی مواجه نبوده است، اضافه کرد: با توسعه و پیشرفت فناوری‌ها با مشکلات زیست محیطی بسیاری در استان مواجه شده‌ایم و آلاینده‌های جوی در استان روز به روز در حال افزایش است.

رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه تمام مجموعه‌ها در استان به دنبال ارتقای کمیت‌ها هستند، تاکید کرد: امروز ارتقای کمیت‌ها در استان سبب بروز و افزایش مشکلات زیست محیطی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور‌هایی مانند چین، ایران و هند که در حال پیشرفت هستند، ارتقای کمیت‌ها به عنوان امری مهم قلمداد می‌شود، ادامه داد: امروز کیفیت‌ها در استان و کشور ایران فدای کمیت‌ها شده و مسوولان باید در برنامه‌های خود تجدید‌نظر کنند.

" کسائیان "، با بیان اینکه مسوولان باید به ارتقای کیفیت‌ها توجه کنند، تاکید کرد: ما باید در راستای انتقال محیط زیست مطلوب و عاری از آلایندگی به نسل‌های آینده تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی هوای اصفهان در شان مردم اصفهان نیست، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی باید برای خروج از بحران آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی موجود در استان انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز