خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه های حمل ونقلی استان اصفهان در دهه فجر:

۱۲ دوربین کنترل سرعت و پاسگاه پلیس راه نائین - یزد در دهه فجر نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۲

مرکز مدیریت راه‌های حمل و نقل و پایانه‌ها در حاضر با۳۲ عدد دوربین نظارت تصویری در حال خدمت رسانی است. همچنین این اداره کل با نصب ۸ دوربین کنترل سرعت در محورهای استان در حال خدمت رسانی است که با بهره برداری از ۱۲ دوربین کنترل سرعت دیگردر دهه مبارک فجر تعداد این دوربین‌ها به ۲۰ عدد افزایش خواهد یافت.

ایلنا: امانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: به همت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان و مشارکت بخش خصوصی و بهره برداری از ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تاکنون توانسته‌ایم رتبه اول را در تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در کشور احراز کنیم و با افتتاح ۳ مجتمع دیگر به ۳۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اصفهان دست خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی قابل افتتاح در دهه فجر با نام‌های نگین کویر شرق درکیلومتر ۷ محور سجزی - کشتارگاه(سمت چپ) و علم و کار در کیلومتر ۱۳ فولاد شهر - نجف آباد(سمت راست) و کاروانسرای مادرشاه در کیلومتر ۱۳۰ محور اصفهان - تهران(سمت راست) است که در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای و ارائه خدمات متمرکز در جاده‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

امانی در ادامه بیان داشت: مرکز مدیریت راه‌های حمل و نقل و پایانه‌ها در حاضر با۳۲ عدد دوربین نظارت تصویری در حال خدمت رسانی است. همچنین این اداره کل با نصب ۸ دوربین کنترل سرعت در محورهای استان در حال خدمت رسانی است که با بهره برداری از ۱۲ دوربین کنترل سرعت دیگردر دهه مبارک فجر تعداد این دوربین‌ها به ۲۰ عدد افزایش خواهد یافت.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: پاسگاه پلیس راه نائین - یزد در کیلومتر ۱۳ محور نائین - یزد افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز