خبرگزاری کار ایران

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد:

تولید۳ میلیون اصله نهال سالم و استاندارد سال جاری در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۵

برای ان که بتوانیم نهال سالم و استاندارد در اختیار باغداران قرار دهیم کمیته فنی نهال استان، اقدام به کنترل و بازرسی تولید نهال درختان مثمر نمود.

ایلنا: مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری برای تامین نهال درختان مثمر مورد نیاز باغداران از نهالستان‌های تحت نظارت بازرسی‌های لازم به عمل آمد ادامه داد: برای ان که بتوانیم نهال سالم و استاندارد در اختیار باغداران قرار دهیم کمیته فنی نهال استان، اقدام به کنترل و بازرسی تولید نهال درختان مثمر به طور کامل نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمد رضا رییس‌زاده، تصریح کرد: در این بازرسی‌ها حدود ۳ میلیون اصله انواع نهال درختان سیب - انار - بادام - گلابی - گیلاس - پسته - هلو وشلیل - آلو و آلبالو - به - انگور و زردآلو تولید و موفق به اخذ مجوز توزیع شدند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بیان داشت: شاخص تولید و کنترل نهال‌ها هم از نظر سلامت و هم از نظر اصالت تایید شده‌اند که در لیبل الصاق شده به نهال آورده شده است.

وی گفت: خریداران باید درموقع خرید به این لیبل‌ها توجه کنند که با این میزان تولید علاوه بر تامین نیاز داخل استان بیش از نیمی از نهال تولیدی به استان‌های مجاور و حتی خارج از کشور صادر می‌شود.

رییس‌زاده افزود: بر روی لیبل مذکور نام رقم - تاریخ تولید و نام تولید کننده درج شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز