خبرگزاری کار ایران

شهردار بیمار شد و شورایی ها بلاتکلیف:

بودجه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان ۳۰ دی ماه تقدیم می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۵

بودجه ۲۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان که ۲۸ دی ماه به صحن علنی شورا ی اسلامی شهر اصفهان آمد به دلیل بیماری شهردار اصفهان و عدم حضور وی در تقدیم بودجه، اعضای شورای شهررا بر آن داشت که ضمن گلایه از این موضوع، مرا حل تصویب بودجه را به تعویق انداخته تا در۳۰ دی ماه شهردار رسما خود بودجه را به شورای شهرتحویل دهد.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور جلسه علنی درباره بودجه سال ۹۲ گفت: لایحه بودجه شهرداری ۳۰ دی ماه به شورای اسلامی شهر ارائه می شود؛ لایحه بودجه بر اساس راهبردهای شورا و در جلسات کارشناسی و کمیسیون های مختلف تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، " رضا امینی " افزود: در جلسات تدوین بودجه در ماه گذشته برخی از اعضای شورای شهر حضور داشتند.

وی با تاکید بر این که لایحه بودجه شهرداری بر اساس راهبردهای تعیین شده ودر فرجه زمانی قانونی بررسی و ارائه می شود ادامه داد: امید است با تلاش شهرداری و همت شورا؛ تدوین بودجه شهر موجبات خوشحالی شهروندان را فراهم نماید.

حائز اهمیت است که برخی اعضای شورا ی شهر اصفهان حضور شهردار را در جلسه تصویب بودجه سال ۹۳ الزامی تلقی کردند و حضور نماینده از سوی شهردار برای تصویب بودجه قابل قبول نیست؟

گفتنی است؛ از مجموع ۲۲۰۰ میلیارد تومان بودجه سال آینده شهرداری اصفهان، یک هزار و ۸۶۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی است.

از کل بودجه، ۸۵ درصد آن عمرانی و ۱۵ درصد مربوط به هزینه های جاری است؛ همچنین رشد بودجه نقدی ۳۸ درصد و رشد بودجه غیر نقدی ۱۰۰ درصد است و نیز ۳۳۴ میلیارد تومان بودجه جاری می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز