خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اصفهان:

افزایش بودجه فرهنگی شهرداری در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۴۳

باافزایش بودجه شهرداری و با توجه به ظرفیت های محلات می توان برنامه های فرهنگی متعددی در سطح محله های شهر اصفهان اجرایی کرد.

ایلنا: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در نشست مشترک اعضای کمیسیون شورا و مدیران مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای شهر اصفهان گفت: شهرداری ها در ابتدا یک نهاد خدماتی بودند اما از دوره دوم شوراها این مجموعه به یک نهاد فرهنگی، اجتماعی و خدماتی تبدیل شد.
به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از اصفهان؛ " وحید فولادگر " افزود: بسیاری از مشکلاتی که در زمینه مباحثفرهنگی مطرح می شود به دلیل نوپا بودن فعالیت های فرهنگی اجتماعی در شهرداری ها است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بررسی نقاط قوت و ضعف مباحثفرهنگی در شهر تصریح کرد: هر چه از عمر انجام فعالیت های فرهنگی در شهر اصفهان می گذرد به طور حتم به جایگاه واقعی خود نزدیکتر می شود.
" فولادگر " با بیان اینکه بودجه فرهنگی سال آینده افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های محلات می توان برنامه های فرهنگی متعددی در سطح محله های شهر اصفهان اجرایی کرد.
وی با تاکید بر رویکرد مسجد محوری اظهار داشت: با اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد می توان جوانان و نوجوانان را جذب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز