خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان:

جلوگیری از حرکت‌های سلیقه‌ای در شهر‌سازی با مکانیزه کردن سیستم شهرسازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۹۰

مکانیزه شدن سیستم شهرسازی باعثمتمرکز شدن فعالیت‌های شهر‌سازی و جلوگیری از حرکت‌های سلیقه‌ای در این سیستم می‌شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴ منطقه اصفهان به سیستم مکانیزه شهر‌سازی مجهز شده‌اند به طوریکه این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌های الکترونیکی اجرایی در شهر اصفهان می‌باشد که از ابتدای سال گذشته سیستم مکانیزه و تحت وب شهر‌سازی در راستای خدمت‌رسانی بیشتر شهرداری به مردم در اصفهان اجرا شده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ همایون یزدان پناه گفت: این طرح در ابتدای سال گذشته به صورت پایلوت در منطقه ۱۴ اصفهان اجرا شد و سپس شهرداری نسبت به اجرای این طرح در سایر مناطق اقدام کرد.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به تجهیز شهرداری منطقه ۱۵ به سیستم مکانیزه شهرسازی عنوان کرد: اجرای این طرح در منطقه ۱۵ در دست بررسی است این در حالی است که شهرداری منطقه ۱۵ قبل از الحاق به اصفهان دارای یک سیستم مستقل بوده لذا سیستم قبلی این منطقه باید جمع بندی و تبدیل شود.
یزدان پناه با بیان اینکه یکپارچه سازی این سیستم اقدام مشکلی است افزود: برای یکپارچه سازی سیستم مکانیزه شهرسازی منطقه ۱۵ با شهرداری اصفهان در حال تعامل با معاونت شهرسازی و معماری شهرداری هستیم تا بهترین روش برای یکپارچه سازی این سیستم انجام شود.
وی با اشاره به مهم‌ترین مزایای اجرای طرح مکانیزه شهر‌سازی در مناطق شهرداری افزود: متمرکز شدن فعالیت‌های شهر‌سازی، جلوگیری از حرکت‌های سلیقه‌ای در سیستم شهر‌سازی و نگهداری الکترونیکی پرونده‌های شهر‌سازی از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح محسوب می‌شود.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح امکان دسترسی سریع به پرونده‌های شهر‌سازی وجود دارد، گفت: با اجرای کامل این طرح در تمام مناطق استفاده از سیستم مکانیزه شهر‌سازی اجباری می‌شود و بسیاری از مشکلات موجود در زمینه فعالیت‌های شهر‌سازی کاهش پیدا می‌کند.
یزدان پناه تاکید کرد: به موازات این اقدام، بایگانی الکترونیکی اسناد و پرونده‌های شهرداری منطقه ۱۵ نیز آغاز و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز