خبرگزاری کار ایران

اسقف اعظم ارامنه جنوب در دیدار با استاندار اصفهان عنوان کرد:

پیدا کردن جنبه‌های مشترک ادیان توحیدی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۶

ما اعتقاد راسخ داریم که کشورهای خارجی نسبت به حقوق حقه ملت ایران تمکین خواهند کرد.

ایلنا: اسقف اعظم ارامنه جنوب دردیدار با استانداراصفهان، با اشاره به اینکه در ایام سوگواری ماه صفر، با صدور اعلامیه‌ای تأکید نمودیم که مراسم جشن به غیر از کلیسا‌ها، در اماکن عمومی برگزار نشود گفت: ازاحترام و توجه استاندار اصفهان نسبت به ارامنه تشکر می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، باب کن چاریان اظهارداشت: همکاران ما بدون هیچ چشمداشتی در قالب هیئت‌های مختلف به فعالیت‌های اجتماعی مشغول بوده و در ایام عید بهترین فرصت‌ها را برای خانواده‌ها فراهم می‌نمایند.
وی از احترام خاص ادیان توحیدی و دیدگاه مثبت ادیان نسبت به هم سخن گفت و افزود: تأسیس دبیرخانه گفتگوی ادیان توسط دفتر تبیغات اسلامی مایه خرسندی است.
اسقف اعظم ارامنه ادامه داد: پیدا کردن جنبه‌های مشترک بین ادیان توحیدی که فوق العاده زیاد هم می‌باشد، اصل مهمی است که با این اقدام تحقق خواهد یافت.
وی مهم‌ترین جنبه انسان در دنیا را معنویت و نزدیکی به خداوند دانست و یادآور شد: لازمه نزدیکی و قرب به خداند، دوری از اعمال شر و روی اوردن به اعمال نیک است.
اسقف اعظم ارامنه جنوب کشور با اشاره به اینکه سال نو میلادی تداعی کننده صلح، دوستی، برادری و ثبات بین المللی است، اظهار داشت: در مراسم مذهبی ایام سال نو، هنگام دعا و نیایش برای تحقق صلح جهانی و تغییر وضعیت جنگی در کشور سوریه دعا کردیم.
اسقف اعظم مراسم مذهبی سال نو را فرصت مغتنمی دانست که جامعه ارامنه از خداوند متعال برای رهبر معظم انقلاب و مسئولین کشوری و استانی سلامتی و پایداری جهت اداره کشور عزیز ایران درخواست کنند.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «با وجود فشار‌ها، ‌ملت ایران پایدار خواهد بود زیرا پایداری در ذات و سرشت ملت مقاوم ایران وجود دارد.» تصریح کرد: ما اعتقاد راسخ داریم که کشورهای خارجی نسبت به حقوق حقه ملت ایران تمکین خواهند کرد. مطمئن هستیم با تجربه و سوابق اجرایی شما نیز استان اصفهان شاهد رشد و پیشرفت خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز