خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان دردیدار با اسقف اعظم و شورای خلیفه گری ارامنه عنوان کرد:

در کشور قدم‌های خوبی در راستای رفع مشکلات اقتصادی برداشته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۴۳

تأسیس دبیرخانه ادیان، پایگاهی جهت پیداکردن وجوه مشترک ادیان در راستای اتحاد ادیان است.

ایلنا: استاندار اصفهان به منظور تبریک سال نو میلادی و اعیاد ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) با اسقف اعظم و شورای خلیفه‌گری ارامنه دیدار و گفتگو کرد ودر این دیدار از عدم برگزاری مراسم جشن سال نو توسط ارامنه استان به لحاظ تقارن میلاد حضرت مسیح(ع) با سالروز وفات پیامبر اعظم(ص)، تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سول زرگرپور؛ دراین دیدار با اشاره به اینکه باعلمای روحانی انتظاری جز سخن گفتن در خصوص صلح و دوستی و برادری نیست ادامه داد: با وجود قرار گرفتن کشور ما در منطقه‌ای از ناآرامی و اغتشاش، به لطف خداو و درایت مقام معظم رهبری و در کنار آن وحدت مردم، ایران از ثبات و آرامش برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری موفق انتخابات ۲۴ خرداد سال جاری، ‌تصریح کرد: مردم مطالبات جدیدی داشتند که در شعارهای دکتر روحانی متجلی شد.

زرگر‌پور، گفت: طی پنج ماه اخیر، هم در حوزه سیاست خارجی و هم در رفع مشکلات داخلی، گام‌های مؤثری برداشته شده است. که تکثر تعداد درخواست‌های مقامات اروپایی برای ملاقات با مقامات ایرانی را نشان دهنده تغییر سیاست در دولت جدید و مقبولیت آن دانست.

وی با اشاره به نقش ارامنه در پیشرفت و تعالی کشور، اظهارداشت: در کشور قدم‌های خوبی در راستای رفع مشکلات اقتصادی برداشته شده است که امید داریم در آینده شاهد نتایج بهتر آن باشیم.

استاندار اصفهان در پایان ضمن آرزو برای برقراری صلح، امنیت و آرامش جهانی، تصریح کرد: مسائل و مشکلات ارامنه عزیز که شهروندان ما محسوب می‌شوند را پیگیری ویژه خواهیم نمود و این پیگیری ویژه شامل سایر پیروان ادیان توحیدی از جمله کلیمیان و زرتشتیان نیز هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز