خبرگزاری کار ایران

بدون ارائه قبض و اخطار از سوی مخابرات اصفهان؛

تعداد زیادی از تلفن‌های ثابت در اصفهان قطع شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۵۶

زمان قطع تلفن در گذشته از طریق تلفن گویا به مشترکین اطلاع داده می‌شد و این اقدام شرکت مخابرات در ۲۳ دی ماه که بدون هیچ پیام و هشداری به مشترکین اقدام به قطع تلفن مشترکین خود کرده است، سوالات زیادی را برای صاحبان خطوط تلفن ایجاد کرده است.

۲۳ دی ماه تعداد زیادی از تلفن‌های سطح شهر اصفهان دچار اختلال شد و بدون آنکه قبضی برای مشترکین صادر شده باشد، شرکت مخابرات اقدام به قطع تلفن مشترکین خود کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این اختلال تلفن در محدوده بزرگمهر، خیابان حکیم نظامی، خیابان سهروردی و بخش مهمی از سطح شهر اصفهان رخ داده و با این حرکت مخابرات، تعداد زیادی از مردم به دفا‌تر خدمات ارتباطی مراجعه کرده‌اند.
در پی این اقدام شرکت مخابرات، هیچ کس در مقام پاسخگویی برنیامد و علی‌رغم تماس‌های مکرری که با مسئولان شرکت مخابرات از سوی خبرنگار ایلنا حاصل شد، هیچ یک از مدیران این شرکت اعم از روابط عمومی و مدیر کل شرکت مخابرات پاسخی ارائه نکردند.
برای برقراری مجدد ارتباط هریک ازخطوط مشترکین تلفن ثابت قطع شده در اصفهان مبلغی معادل ۱۵۰۰ تومان دریافت می‌شود که دریافت این مبلغ از تمام مراجعان رقم بسیار زیادی می‌شود.
ظاهرآ طبق اظهارات یکی از کار‌شناسان مخابرات استان اصفهان، علت اصلی قطع تلفن‌های ثابت در اصفهان که در ۲۳ دی ماه رخ داده است به علت تعلل اداره پست استان اصفهان در ارائه قبوض به مشترکین بوده است.
البته زمان قطع تلفن در گذشته از طریق تلفن گویا به مشترکین اطلاع داده می‌شد و این اقدام شرکت مخابرات در ۲۳ دی ماه که بدون هیچ پیام و هشداری به مشترکین اقدام به قطع تلفن مشترکین خود کرده است، سوالات زیادی را برای صاحبان خطوط تلفن ایجاد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز