خبرگزاری کار ایران

در اولین همایش تجلیل از فعالین عرصه نهضت مطالعه مفید شهرستان نجف آباد:

از ۳۰۰ فعال عرصه کتاب در شاخه‌های مختلف تجلیل شد

کد خبر : ۱۳۶۴۹۴

بیش از سیصد فعال عرصه نهضت کتابخوانی مفید شهرستان تقدیر شد که در میان آن‌ها اسامی منتظری شهردار نجف آباد، حقیقی، اکرامیان و پزشکی به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر، مشرفی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دیده می‌شد.

دراولین همایش تجلیل از فعالین عرصه نهضت مطالعه مفید شهرستان که با حضور تعدادی از مسئولان نجف آباد در سالن اجتماعات بنیاد فرهنگی آیت ا.. خامنه‌ای برگزار شد، بیش از ۳۰۰ فعال این عرصه در شاخه‌های اعضای فعال کتابخانه‌ها، خیرین کتابخانه ساز، نویسندگان، ناشران و کتابداران نمونه با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در این مراسم که بیشتر مسئولان شهرستان نیزبعنوان مهمانان ویژه حضور داشتند از خانواده حجر الاسودی که ساخت یک کتابخانه عمومی در روستای حسین آباد بخش مهردشت شهرستان را با هزینه‌ای نزدیک به پانصد میلیون تومان تقبل کرده‌اند در کنارخیرینی مانند آیت اله حجی پیشکسوت عرصه فعالیت‌های خیریه در بخش فرهنگی شهرستان مورد قدردانی قرار گرفتند.
مدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی نجف آباد؛ در این مراسم با اشاره به نیاز شهرستان جهت ورود خیرین به عرصه ساخت، تجهیز و نگهداری فضاهای کتابخانه‌ها گفت: با خانواده حجر الاسودی که در حال حاضر ساکن کشور کویت هستند در سالروز میلاد پیامبر، کلنگ کتابخانه عمومی روستای حسین آباد به زمین زده خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با همکاری دیگر دستگاه‌های مسئول روند ساخت این مجموعه را با سرعت ادامه دهیم.
احمدیان اظهار داشت: بیش از سیصد فعال عرصه نهضت کتابخوانی مفید شهرستان تقدیر شد که در میان آن‌ها اسامی منتظری شهردار نجف آباد، حقیقی، اکرامیان و پزشکی به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر، مشرفی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دیده می‌شد.
لازم به ذکر است که در حاشیه این برنامه نمایشگاهی از کتب مولفین شهرستان نیز به همت انتشارات مهر زهرا(س) نجف آباد نیز برگزار شده بود که به همین دلیل در بخشی از برنامه مسئولان حاضر از محمد رضا نوریان مدیریت این انتشارات که در برپایی این مراسم نیز همکاری موثری د اشت به صورت ویژه تقدیر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز