خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام زمانی امام جمعه‌ی جدید بخش میمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۳۱

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بخش میمه با حضورمسئول گزینش شورای سیاستگزاری ائمهٔ جمعهٔ سراسر کشور و مسئولان شهرستان میمه برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین زمانی به‌عنوان امام جمعهٔ جدید بخش میمه انتخاب شد.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بخش میمه با حضورمسئول گزینش شورای سیاستگزاری ائمهٔ جمعهٔ سراسر کشور و مسئولان شهرستان میمه برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین زمانی به‌عنوان امام جمعهٔ جدید بخش میمه انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بخش میمه، فرماندار شهرستان میمه با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی بخش میمه گفت: امیدواریم با حضور امام جمعهٔ جدید شرایط برای به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها آماده‌تر شود.
وی اضافه کرد: اگر امام جمعه عالمانه و محققانه حرف زد و با اخلاص عمل کرد آنگاه است که اثر می‌گذارد. حرف طیب دل‌ها را طیب و طاهر می‌کند. من در این جهت هم از مردم و هم از قرآن و عترت عذر خواهی می‌کنم.
مسئول گزینش ائمهٔ جمعهٔ دفتر شورای سیاستگزاری اظهار داشت: برپایی هرچه با شکوه‌تر نماز جمعه مورد تاکید است و باید به این اصل به درستی پرداخته شود.
حجت الاسلام والمسلمین تقوی ادامه داد: ائمهٔ جمعه درهر بخش و شهر و منطقه‌ای بخشی از وظایف مقام معظم رهبری را برعهده دارند.
تقوی؛ در خاتمه متن حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین زمانی را قرائت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد. مسئول گزینش ائمهٔ جمعهٔ سراسر کشور همچنین از تلاشهای جناب آقای دکتر خلیلی در ایام تصدی امامت جمعه بخش می‌مه تقدیر و سپاسگزاری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز