خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد:

برخورد زنجیره ای ۴۰ خودرو در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۸۰

به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح خیابان‌ها و بزرگراه‌ها بیش از ۴۰ تصادف زنجیره‌ای در کلانشهر اصفهان رخ داد.

به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح خیابان‌ها و بزرگراه‌ها بیش از ۴۰ دستگاه خودرو به صورت زنجیره‌ای در کلانشهر اصفهان با یکدیگر برخورد کردند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار داشت: به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح خیابان‌ها و بزرگراه‌ها بیش از ۴۰ تصادف زنجیره‌ای در کلانشهر اصفهان رخ داد.
سرهنگ «حسین غلامی» افزود: در این تصادفات که در بزرگراه شهید دستجردی، آقابابایی به سمت پل غدیر و چندین خیابان و بزرگراه شهر اصفهان رخ داد خوشبختانه هیچ مورد تلفات جانی و جرحی در پی نداشته و تنها خساراتی به خودرو‌ها وارد شده است.
این مقام مسئول عنوان داشت: تیم‌های ویژه موتوری پلیس راهور استان به محض اطلاع از این حوادثدر محل‌های مذکور حضور یافته و به همراه نیروهای امداد و نجات از سایر دستگاه‌ها به کمک خودروهای آسیب دیده پرداختند.
سرهنگ غلامی با بیان اینکه براساس قانون راهنمایی و رانندگی تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط جوی بارندگی و برفی و لغزندگی سطح آسفالت خیابان‌ها به دلیل بروز حوادثناگوار ممنوع است گفت: پلیس راهور استان از راکبان موتورسوار می‌خواهد که از تردد در چنین شرایطی پرهیز کنند زیرا در غیر این صورت پلیس از تردد آن‌ها جلوگیری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز