خبرگزاری کار ایران

با ارائه ۳۰ تابلو نقاشی کاریکاتور:

نمایشگاه تا زنده رود در کنار زاینده رود بر پاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۷۰

نمایشگاه کارتون ها و کاریکاتورهای سامان ترابی را با عنوان " تازنده رود " در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح می شود.

ایلنا: نمایشگاه کارتون ها و کاریکاتورهای سامان ترابی را با عنوان " تازنده رود " در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این نمایشگاه در ادامه برنامه خانه کاریکاتور اصفهان با هدف برگزاری نمایشگاه از آثار کاریکاتوریست های دیگر شهرها و همچنین به جهت تعامل با هنرمندان شهرهای دیگر، شناخت متقابل هنرمندان اصفهان از دیگر هنرمندان کاریکاتوریست کشور، معرفی توان و فعالیت های اعضاء خانه کاریکاتور اصفهان دایر می شود.

نمایشگاه " تا زنده رود " شامل۳۰ اثر از آثار کاریکاتور چهره و کارتون(کاریکاتور موضوعی) این هنرمند کاریکاتوریست است که با تکنیک گرافیک کامپیوتری(اجرای دیجیتال) درابعاد A۳ کارشده است.

این نمایشگاه در ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۳ دی ماه درگالری خانه هنرمندان گشایش می یابد و تا ۱۸دی ماه جهت بازدید عموم دایر خواهد بود. ساعات بازدید از این نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۲ ظهر و ۱۶ بعدازظهر الی ۱۹ شب است.

گفتنی است، سامان ترابی متولد ۱۳۶۰ در تهران و دارای کارشناسی ارشد مرمت آثار تاریخی ازدانشگاه هنر تهران است که فعالیت خود را در زمینه کاریکاتور از سال۱۳۷۳ آغاز نمود.

وی همچنین دارای جوایزی در این رشته می باشد که از جمله می توان به جایزه اول جشنواره جهانی کارتون Universal Tolerance نروژ۲۰۱۳، جایزه ویژه سومین جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی با موضوع جنگ نرم زمستان ۱۳۹۱و نفر اول بخش کاریکاتور در جشنواره هنرهای تجسمی استان خوزستان در اردیبهشت ۱۳۹۰ اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز