خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر:

بدنه ورزش از ثمره حضور خیران بهره مند خواهد شد

کد خبر : ۱۳۳۴۶۸

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر از تکمیل دو پروژه ورزشی نیمه تمام این شهرستان با حمایت مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان خبر داد.

ایلنا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر از تکمیل دو پروژه ورزشی نیمه تمام این شهرستان با حمایت مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، جواد محمدی اظهار داشت: با آغاز به کار فعالیت مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان از اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر نیز درخواست شد که مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی نیمه تمام برای معرفی به خیران و آغاز عملیات تکمیل را اعلام کند.

وی افزود: تکمیل زورخانه آدریان و زمین چمن ورزشگاه اندهان شهرستان خمینی شهر از مهم ترین پروژه‌های مدنظر ما بود که شناسنامه آنها برای آغاز مراحل تکمیل در اختیار مجمع خیران ورزش‌یار استان قرار گرفته است.

محمدی در ارزیابی عملکرد یک ساله مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان بیان کرد: سیاست مدیریت ورزش استان استفاده از ظرفیت خیران در توسعه فضاهای ورزشی است، مطمئناً اگر مجراهای قانونی برای مشارکت بخش خیران در ورزش به خوبی تعریف شود و شرایطی فراهم شود که این خیران بدون دغدغه قانونی به فعالیت در امر ورزش بپردازند نتایج آن را ورزش استان در آینده‌ای نزدیک مشاهده خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه خیران مانند برگ گل هستند که باید با عزت و لطافت با آنها برخورد کرد افزود: باید از این ظرفیتی که در استان اصفهان وجود دارد بهترین استفاده را کرد، خیران بدون هیچ چشم‌داشتی سرمایه خود را در اختیار توسعه ورزش که به نشاط و شادابی جامعه منتهی می‌شود قرار داده اند و باید برای حفظ و جذب آنها تلاش بسیاری کرد.

وی ادامه داد: حضور خیران در ورزش کار نو و جدیدی است، برای جذب خیران در سراسر استان باید تلاش شود چرا که استفاده از ظرفیت خیران در توسعه بخش عمرانی و اماکن ورزشی بسیار اثرگذار خواهد بود و ثمره این حضور را بدنه ورزش قطعاً خواهد دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز