خبرگزاری کار ایران

در اولین جلسه هیات مدیره جدید خانه صنعت، معدن و تجارت ایران مطرح شد:

تدوین برنامه بلندمدت و سند چشم انداز در خانه صنعت، معدن و تجارت ایران مهمترین هدف است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۸۴

گزارشی از وضعیت اقدمات صورت گرفته؛ تدوین برنامه بلندمدت و سند چشم انداز از مهمترین سرفصل های اولین جلسه هیات مدیره جدید خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بود.

ایلنا: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ضمن ابراز قدردانی از دبیرکل و اعضای هیات مدیره سابق این خانه، گفت: در آغاز دوره جدید فعالیت خانه ایران از نظرات و تجربیات این عزیزان بهره خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه در این جلسه درخصوص روند فعالیت های خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در آینده صحبت شد، اظهار داشت: قرار بر این شد گزارشی از وضعیت موجود تهیه شود تا با توجه به اقدماتی که تاکنون انجام شده است، برنامه بلندمدت و سند چشم انداز خانه تدوین شود و در جلسات هیات مدیره به تصویب برسد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های آرمان خالقی، دبیر کل سابق خانه ایران، از انتخاب سیدمحمدرضا مرتضوی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران به عنوان دبیر کل خانه ایران خبر داد و افزود: در این جلسه معراج محرابی، رییس خانه استان کرمانشاه، به عنوان نایب رییس اول، منوچهر توسطی، رییس خانه استان مرکزی، به سمت نایب رییس دوم و محمدحسین فنایی، رییس خانه استان یزد به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز