خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان:

رفع مشکلات مناطق حاشیه‌ای اصفهان در اولویت کاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۶۷

مناطق حاشیه‌ای اصفهان با مشکلات مختلفی همچون نظافت، جمع آوری زباله و ساخت و ساز خلاف روبرو هستند.

ایلنا: معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به مشکلات مناطق حاشیه‌ای و هم مرز با شهرستان‌های اطراف اظهار داشت: به منظور ساماندهی مشکلات مناطق حاشیه‌ای اصفهان جلسات دوره‌ای با شهرهای اطراف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مهدی جمالی‌نژاد گفت: با توجه به همجواری برخی از مناطق حاشیه‌ای اصفهان به خصوص قسمت‌های شمالی و غربی با شهرستان‌های اطراف مشکلات مختلفی همچون نظافت، جمع آوری زباله و ساخت و ساز خلاف به وجود آمده است.
معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه ریزی‌ها باید به نحوی باشد که برنامه‌های منطقه‌ای و روستایی با هم همزمان اجرا شود تا مشکلات رفع شود، تصریح کرد: طرح‌های جامع شهرهای اطراف به تصویب رسیده و حریم شهر‌ها مشخص شده است از این رو برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای مشکلی وجود ندارد.
جمالی‌نژاد خاطرنشان کرد: منطقه ۹ با خمینی شهر و درچه، منطقه ۱۳ با درچه، منطقه ۲ و ۱۱ با خمینی شهر، منطقه ۷ با خورزوق و دولت آباد، منطقه ۱۴ با دولت آباد و منطقه ۱۲ با خورزوق همجوار است.
وی تاکید کرد: هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مختلف شهر با شهرداری موجب خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز