خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان خبرداد:

برپایی دوره‌های گردشگری از سوی انجمن گردشگری ورزشی مورد تایید میراثفرهنگی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۱

با توجه به عدم اخذ مجوز برگزاری دوره‌های کوتاه مدت گردشگری توسط انجمن گردشگری ورزشی و تصویب نشدن شیوه نامه اجرایی این دوره و همچنین نوع فعالیت‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی، برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری توسط آن انجمن، امکانپذیر نیست.

ایلنا: به دلیل عدم اخذ مجوز از میراثفرهنگی برگزاری دوره‌های گردشگری توسط انجمن گردشگری ورزشی مورد تایید میراثفرهنگی نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان این خبرگفت: با توجه به عدم اخذ مجوز برگزاری دوره‌های کوتاه مدت گردشگری توسط انجمن گردشگری ورزشی و تصویب نشدن شیوه نامه اجرایی این دوره و همچنین نوع فعالیت‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی، برگزاری دوره‌های آموزش گردشگری توسط آن انجمن، امکانپذیر نیست.
«محسن مصلحی» تصریح کرد: شرکت کنندگان در دوره‌های آموزش گردشگری باید به موسسات آموزشی دارای مجوز از سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراجعه و پس از شرکت در دوره‌ای آموزش گردشگری گواهینامه‌های آموزشی، مدیرفنی، راهنمای ایرانگردی، راهنمای طبیعت گردی دریافت کنند.
وی اظهار داشت: برخی از گزارشات وپیامکهای تبلیغاتی مبنی بر تشکیل دوره‌های گردشگری با عناوین مختلف از جمله «راهنمای گردشگری ورزشی» و «زبان تخصصی گردشگری» و غیره از طرف برخی نهاد‌ها و ارگانهای غیر مرتبط با صنعت گردشگری در حال اطلاع رسانی می‌باشند که فعالیت‌ها آن‌ها نیز فاقد اعتبار و تایید سازمان میراثفرهنگی است.
وی تاکید کرد: چنانچه افراد دوره فنی حرفه‌ای و سایر موسسات فاقد مجوز و تایید میراثفرهنگی را گذرانده باشند جهت فعالیت باید مجددا دوره‌های آموزش گردشگری را در موسسه‌های مورد تایید سازمان میراثفرهنگی بگذرانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز