خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد:

کشف ۳۴۰ کیلو گرم تریاک و هروئین در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۹۲

به دنبال فعالیت عملیاتی و اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و اشرافیت کامل بر روی باندهای قاچاق، اعضای یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت.

ایلنا: در عملیاتی ویژه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان یک باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و مقدار ۳۴۰ کیلو گرم تریاک و هروئین کشف شد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، سردار «عبدالرضا آقاخانی» با بیان این مطلب اظهار داشت: به دنبال فعالیت عملیاتی و اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و اشرافیت کامل بر روی باندهای قاچاق، اعضای یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر مورد شناسایی قرار گرفت.
وی افزود: با ردیابی دقیق این باند ماموران موفق شدند یکی از خودروهای آن‌ها در شهرستان نایین را متوقف و مقدار ۳۰۰ کیلو گرم تریاک و ۴۰ کیلو گرم هروئین در بازرسی از آن کشف کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه دامنه عملیات توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای انهدام باند قاچاق مواد مخدر از نایین، نطنز، اردستان و مبارکه بود، عنوان داشت: سرانجام پس از چندین ساعت عملیات تعقیب و گریز خودروی حامل قاچاقچیان در شهرستان مبارکه استان اصفهان متوقف شد.
سردار «آقاخانی» تصریح کرد: در مجموع این عملیات چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و دوو سیلو توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که در این عملیات دستگیر شدند باقیمانده باند مواد مخدری بودند که چندی پیش در درگیری بین ماموران پلیس در منطقه سگزی اصفهان دستگیر شده و مقدار ۷۰۰ کیلو مواد مخدر شامل ۳۵۰ کیلو هروئین و ۳۵۰ کیلو گرم تریاک کشف شده بود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه این عملیات نتیجه یک ماه کار شبانه روزی و تلاش خستگی ناپذیر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است گفت: نتیجه این عملیات به لحاظ اینکه باعثنابودی کامل یکی از شبکه‌های تهیه، قاچاق و توزیع مواد مخدر به کشور بود برای پلیس اصفهان یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز