خبرگزاری کار ایران

در شهرستان لنجان و پس از ۳۴ سال صورت گرفت:

عرصه یک زمین مسکونی به اوقاف بازگردانده شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۴۰

یکی از اهالی مومن و خداشناس روستای لایبید از توابع شهرستان لنجان، عرصه مسکونی موقوفه‌ای را که در اختیار داشت پس از ۳۴ سال به اوقاف شهرستان لنجان باز گرداند.

ایلنا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان از مرجوع نمودن عرصه مسکونی پس از ۳۴ سال، توسط یکی از اهالی خدا‌شناس شهرستان لنجان خبر داد و گفت: آقای ایزدی این انسان وارسته، منزل موقوفه را که جزء رقبات موقوفه حاج محمدرضا ریزی بوده و ۳۴ سال در اختیار داشته است را به اوقاف باز گرداند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا ترحمی، ادامه داد: این فرد مومن، با مراجعه به اداره اوقاف درخواست تمکین و اجرای ضوابط و قوانین اوقافی در خصوص عرصه مسکونی که در اختیار داشت را نمود.
وی افزود: با توجه به بررسی‌ها و کارشناسی‌های انجام شده، این اداره اقدام به وصول کل اجاره معوقه مربوط به ۳۴ سال نمود و پس از آن با آقای ایزدی طبق مقررات اوقافی، قرارداد منعقد کرد.
ترحمی متذکر شد: با توجه به اینکه ایشان با میل و خواست قلبی خود به این اقدام خداپسندانه اقدام کرد، طبق دستورالعمل سازمان تخفیف ویژه‌ای به صورت معافیت‌های قانونی به وی تعلق گرفت.
وی بیان داشت: در اداره اوقاف شهرستان هیچ سندی مبنی بر موقوفه بودن این عرصه مسکونی وجود نداشت و این کار خداپسندانه که فقط شایسته مومنان و خداترسان است قابل تقدیر است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: اگر مردم خود را در برابر خدا مسئول بدانند و اطلاعاتی را در مورد موقوفات ارائه دهند علاوه بر سهیم شدن در ثواب و اجر اخروی به تخفیفات و معافیت‌های قانونی تعیین شده از سوی سازمان نائل می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز