خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار و جهت رسیدگی به مشکلات موقوفات استان اصفهان:

جلسه کارگروه سه جانبه منابع طبیعی، ثبت اسناد و اداره اوقاف در اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۳

در راستای تفاهم‌نامه سه جانبه مابین منابع طبیعی، ثبت اسناد و اداره اوقاف در خصوص تعیین تکلیف اراضی مورد اختلاف سازمان اوقاف و منابع طبیعی این نشست اواخر آذر ماه در قالب کارگروه برگزار شد.

ایلنا: معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اواخر آذر ماه، جلسه کارگروه سه جانبه منابع طبیعی، ثبت اسناد‌ و املاک و اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای اولین بار تشکیل شد ادامه داد: این نشست در خصوص تسریع در تعیین تکلیف و اخذ اسناد مالکیت موقوفات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مجید معمار منتظرین گفت: در این جلسه مقرر شد نماینده ویژه‌ای از طریق ادارات اوقاف شهرستان‌ها به ادارات ثبت اسناد معرفی و طبق سهمیه اعلام شده اخذ اسناد مالکیت موقوفات انجام پذیرد.
وی افزود: طبق توافق طرفین مقرر شد به منظور پیشبرد مسائل و مشکلات پیش‌رو به صورت مشترک، جلسات ماهیانه و مستمر برگزار شود.

معمار‌منتظرین بیان کرد: طبق مصوبات این کارگروه، یک کارگروه مشترک با حضور افراد معرفی شده و روئسای ادارات در مراکز استان با مشارکت اداره کل ثبت استان تشکیل دهند.

وی در ادامه به موقوفات امامزاده قاسم(ع) واقع در شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: طی این نشست مقرر شد اخذ سند مالکیت موقوفه که توسط کارگروه منابع طبیعی و اوقاف تعیین تکلیف شد از طریق اداره کل طی مراتب ثبت و به اداره ثبت شهرستان اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز