خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دردیدار با مدیر عامل فولاد مبارکه تاکیدکرد:

مدیریت در جمهوری اسلامی ایران باید مبتنی بر اصل خدمت گذاری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۲۳

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیر عامل فولاد مبارکه مدیریت در جمهوری اسلامی را مبتنی بر اصل خدمت‌گذاری، رفاقت، ارتباط مؤثر، رفع اختلافات و حسن انجام کار دانست تا همه ارکان بتوانند مانندیک مجموعه به هم پیوسته وظایف خود را به نحو صحیح انجام دهند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در جریان دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، ضمن اظهار خشنودی از بکارگیری نیروهای متخصص و باتجربه در بخشهای صنعتی و کلیدی، دکتر سبحانی را شخصی باتجربه، توانمند، آشنا به مباحثتولیدی در صنعت آهن و فولاد کشور و با سابقه مدیریتی درخشان در مجموعه‌های صنعتی دانست و گفت: مدیریت در جمهوری اسلامی باید مبتنی بر اصل خدمت‌گذاری باشد و برپایه رفاقت، ارتباط مؤثر، رفع اختلافات و حسن انجام کار باشد تا همه ارکان یک مجموعه بتوانند همانند چرخ دنده‌های به هم پیوسته وظایف خود را به نحو صحیح انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ آیت ا… سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، با اشاره به سابقه مدیران استان و کشور در ادوار گذشته و همچنین مدیران شرکت فولاد مبارکه، مقوله مدیریت را در پیشرفت کشور بسیار مهم و تعیین کننده دانست و آن را یکی از عوامل اصلی و تأثیرگذار در افزایش راندمان تولید در یک واحد تولیدی و صنعتی عنوان کرد.

وی با اشاره به کمکهای بی‌دریغ و فراوان شرکت فولاد مبارکه در بخشهای مختلف مانند فعالیتهای مذهبی و عام المنفعه، را ناشی از اعتقاد مدیران این واحد عظیم صنعتی به امر توسعه مباحثدینی، فرهنگی و اجتماعی به موازات توسعه‌های اقتصادی و صنعتی دانست وگفت: باید این نگرش در همه بخشهای صنعتی استان و کشور ایجاد شود بالاخص در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است باید بکوشیم در همه جهات اعم از فرهنگی، مذهبی، اعتقادی، اجتماعی هم راستا با پیشرفتهای دیگر حرکت کنیم.

امام جمعه اصفهان، با اشاره به تلاشهای مدیران قبلی فولاد مبارکه از توجه دکتر سمیعی‌نژاد، مدیرعامل سابق فولاد مبارکه به توسعه همه جانبه در بخشهای مختلف تقدیر و تشکر نمود و از خداوند منان برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

این گزارش حاکی است آیت الله طباطبایی‌نژاد در ادامه صحبتهای خود تجربه و تخصص را دو بال لازم در جهت حرکت به سمت رشد و پیشرفت دانست و تصریح کرد: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه باتوجه به سوابق درخشان مدیریتی در گذشته فرد لایق و مناسبی برای تصدی این پُست خطیر و به دلیل این حُسن انتخاب باید از مدیران صنعتی کشور تقدیر کرد.

سهم فولاد مبارکه اصفهان در تولید ناخالص ملی ۳ درصد است

در ادامه این دیدار نیز مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ضمن اظهار خشنودی از فرصت فراهم شده برای دیدار با امام جمعه اصفهان گفت: تا بحال بیش از سه دهه تلاش و فعالیت در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی کشور همه هدفم اعتلای ایران اسلامی بوده و خدا را شاکرم که یک لحظه از هدف منحرف نشدم و به حول و قوه الهی توانسته‌ام پرونده قابل قبولی را داشته باشم و از حضرت حق تعالی درخواست دارم همچون گذشته لطف خود را شامل حال ما نماید تا بتوانیم قدمهای مؤثری را برای حل مشکلات برداریم.

بهرام سبحانی، در ادامه با اشاره به سابقه آشنایی و ارادت قبلی با امام جمعه اصفهان، رهنمودهای ایشان را همیشه راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: توجه به توسعه فرهنگی و اخلاقی در راستای توسعه اقتصادی و صنعتی باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و به یاری خدا سعی خواهیم کرد در شرکت فولاد مبارکه همچون گذشته و با قدرت بیشتر این امر را محقق کنیم.

وی با اشاره به نقش فولاد مبارکه در تولید ناخالص ملی کشور گفت: در حال حاضر سهم فولاد مبارکه اصفهان در تولید ناخالص ملی ۳ درصد می‌باشد که با اجرای طرحهای توسعه و افزایش ظرفیت در آینده نزدیک این عدد به ۵ درصد افزایش خواهد یافت. ایشان افزود: اجرای طرحهای توسعه برای رسیدن به ظرفیت‌های بالا‌تر از جمله مهم‌ترین اهداف شرکت فولاد مبارکه خواهد بود که با کمک مجموعه مدیریتی استان و حمایت‌های حضرتعالی بتوانیم در جهت تولید علم، اشتغال مولد و محصولات فولادی و به تبع آن رشد و پیشرفت استان و کشور بیش از پیش ایفای نقش نمائیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان نیروی انسانی کارآمد، متعهد و عاشق به کار و تلاش در شرکت فولاد مبارکه را با ارزش‌ترین سرمایه برای تحقق اهداف و برنامه‌های این شرکت بیان کرد و افزود: خوشبختانه فولاد مبارکه اصفهان همواره در خلق حماسه‌های اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی با داشتن نیروهای متخصص موفق بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز