خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان:

نماز جماعت یک سرمایه معنوی، فرهنگی و اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۷

برپایی نماز جماعت در ادارت و سازمان ها منجر به تقویت انگیزه های سازمانی، تحکیم شاخص های درونی انسان و برکت و معنویت در فضای کار می شود.

ایلنا: مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان درگردهمایی نظارت وارزیابی عملکرد برنامه‌های اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: برپایی نماز جماعت در ادارت و سازمان‌ها منجر به تقویت انگیزه‌های سازمانی، تحکیم شاخص‌های درونی انسان و برکت و معنویت در فضای کار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجه الاسلام محمد قطبی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان نماز رونق خوبی در ادارات دارد ولی باید تلاش کنیم تا این جایگاه رشد و تعالی بیشتری یابد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: براساس مستندات دینی هرکاری برای تقویت توسعه و ترویج نماز درادارات و سازمان‌ها انجام شود ثواب جهاد فی سبیل الله راداراست و آن چیزی که ماندگار و ارزشمند است پاداش اخروی است که به هرکس به قدر اخلاص و همت وی پاداش داده می‌شود.

وی اظهارداشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان ظرفیت خوبی برای رونق بخشی و تقویت مساجد هستند و در حضور بهتر و بیشتر جوانان و نوجوانان می‌توانند نقش مهمی ایفا نمایند.

حجه الاسلام محمد قطبی افزود: با برقرای ارتباط و پیوند بین نماز وکتاب، تئا‌تر، تعزیه شعر، نگاره و نقاشی و هنرهای دیگرمی توان یک حرکت پرشتاب در توسعه و ترویج فرهنگ نماز در جامعه ایجاد نمود.

وی رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی در امر نماز را رسالتی سنگین دانست و افزود: اگر به نماز که در دین از آن به عنوان ستون یادکرده‌اند بی‌توجهی کنیم کارهای فرهنگی ارزش ذاتی و معنوی خود را از دست خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز