خبرگزاری کار ایران

‏مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

پوشش امدادی بیش از ۳ هزار عملیات در اصفهان‏ در هشت ماهه نخست سال‏

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۴

از ابتدای فرودین تا پایان آبان ماه، استان اصفهان با انجام ۳ هزار و ۳۳ عملیات امدادی، پر حادثه ترین استان شناخته شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۶۱ مورد مربوط به عملیات های جاده ای بوده است.

ایلنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: از ابتدای فرودین تا پایان آبان ماه، استان اصفهان با انجام ۳ هزار و ۳۳ عملیات امدادی، پر حادثه‌ترین استان شناخته شده که از این تعداد ۲ هزار و ۲۶۱ مورد مربوط به عملیات‌های جاده‌ای بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مومنی خاطر نشان کرد: شعبه شاهین شهر این استان نیز با پوشش ۴۴۲ عملیات فعال‌ترین شعبه امدادی، پایگاه مسجد حضرت ابوالفضل در محور نجف آباد، فعال‌ترین پایگاه امدادی و محور نجف آباد به اصفهان نیز‏ پر حادثه‌ترین محور کشور در این مدت بوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: با آغاز طرح امدادونجات زمستانه نیز از ۲۰ آذر ماه پایگاههای امدادونجات هوایی، جاده‌ای، کوهستان و ساحلی و کلیه نیروهای امدادی استان آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز را دارند.
وی اضافه کرد: در چند روز گذشته نیز با توجه بارش شدید برف و کولاک شدید در منطقه غرب استان نیروهای امدادی به صورت شبانه روزی کار امدادونجات و رهاسازی خودروهای گرفتار در برف را انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز