خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خبر داد:

انهدام باند سارقان منزل در برخوار اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۱۶

سارقان منزل که اقدام به ۱۴ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوص کرده بودند توسط ماموران انتظامی شهرستان برخوار شناسایی و دستگیر شدند.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: در پی شکایات مردمی مبنی بر وقوع سرقت از منازل موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی برخوار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ " سرهنگ ناصر بیگلری " افزود: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران سرنخ هایی از یکی از سارقان پروند بدست آمد و سرانجام متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازجویی های صورت گرفته از سارق او ضمن اعتراف به بزه انتسابی به ۱۴ فقره سرقت با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.

وی اظهار داشت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه همدستان این سارق را که علاوه بر سرقت منزل سارق خودرو نیز بودند شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ بیگلری به مردم گفت: برای پیشگیری از سرقت منزلشان, منزل خود را به دزدگیر مجهز کنند، برای درب ورودی منزل از قفل های مطمئن و استاندارد استفاده کنند، در تمام ساعات شبانه روز، به ویژه در مجتمع های مسکونی، درهای ورودی و پارکینگ را ببندند، هنگام خروج از منزل، تنها به بستن درب خروجی اکتفا نکنند، اگر درب پارکینگ منزل شما دارای کنترل از راه دور است پس از خروج از پارکینگ، متظر بمانند تا در کاملا بسته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز