خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه آهن اصفهان در دیدار با مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان مطرح کرد:

راه آهن اصفهان آمادگی همه‌گونه همکاری با رسانه‌های اصفهان را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۱۵

گسترش شبکه راه آهن در شریان حیاتی اقتصادی هر کشور نیز نقش عمده‌ای دارد که این نقش در کشور ما به دلیل گستردگی خاک، واقع شدن در مسیر جاده ابریشم و دسترسی کشورهای منطقه به حمل و نقل از طریق ریلی، اهمیت ویژه‌ای یافته است.

ایلنا: همزمان با هفته حمل و نقل مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان با مدیر کل راه آهن اصفهان دیدار و بر لزوم فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل ریلی تأکید نمود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این دیدار، مدیر کل راه آهن اصفهان آمادگی همه گونه همکاری با رسانه‌ها بویژه رسانه‌ها مکتوب را یادآور شد و گفت: راه آهن اصفهان با ۸ درصد از کل شبکه خطوط راه آهن کشور رتبه دوم را کسب کرده و از نظر درآمد رتبه پنجم است لازم به ذکر است صنعت حمل و نقل کشور نشان دهنده وضعیت اقتصادی و میزان توسعه و همچین تنظیم کننده آهنگ حرکتی است که در مسیر پیشترفت قرار دارند.
حسن ماسوری، با اشاره به اینکه سالانه تلفات جاده‌ای کشور و خسارات آن برای مردم رخ می‌دهد که اهمیت استفاده از حمل و نقل ریلی بعنوان ایمن بودن توسعه آنرا بیشتر می‌طلبد.
وی اضافه کرد: گسترش شبکه راه آهن در شریان حیاتی اقتصادی هر کشور نیز نقش عمده‌ای دارد که این نقش در کشور ما به دلیل گستردگی خاک، واقع شدن در مسیر جاده ابریشم و دسترسی کشورهای منطقه به حمل و نقل از طریق ریلی، اهمیت ویژه‌ای یافته است.
مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان در این دیدار امادگی خانه را جهت هر گونه همکاری در قالب تفاهم نامه‌ای با راه آهن اصفهان اعلام و پتانسیل‌های قابل ارایه خانه مطبوعات را یادآور شد و افزود: بدون شک حمل و نقل ریلی با توجه به مزایای خود از جمله ایمنی و رفاه – مصرف کم انرژی – راحتی بیشتر و ایجاد اشتغال مناسب می‌تواند ارزش‌های خود را روز به روز نمایان سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز