خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف ۲۱۱ کیلو تریاک و حشیش در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۴۱

با اجرای عملیات های ویژه مبارزه با سوداگران مرگ، توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی شهرستان های استان اصفهان تعداد ۱۵ قاچاقچی دستگیر و ۲۱۱ کیلوگرم تریاک از آنان کشف شد.

ایلنا: سرهنگ " حسین حسین زاده " جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی شهرستان های نایین، سمیرم، مبارکه، خمینی شهر و کاشان در عملیات های جداگانه ضربه سختی را به قاچاقچیان و سوداگران مرگ وارد کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: در این عملیات ها که در ۷۲ ساعت گذشته انجام شد، مقدار ۲۰۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و سه کیلو و ۸۰۰ گرم از نوع حشیش توسط ماموران کشف شد.

این مقام مسئول از دستگیری ۱۵ قاچاقچی حرفه ای و سوداگر مرگ در جریان عملیات های انجام شده خبر داد و گفت: در این رابطه شش دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز از متهمان توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچیان برای عملی کردن نقشه خود و گمراه کردن ماموران از پوشش های خانوادگی برای انتقال مواد مخدر استفاده می کنندٰ گفت: این افراد برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی حاضر هستند از خانواده خود استفاده کنند که البته با هوشیاری بالای ماموران ناکام می مانند.

سرهنگ حسین زاده خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده همراه پرونده و مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و با قرار صادره راهی زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز