خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان خبر داد:

۱۴۴۳ شهروند اصفهانی از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۹۸

کار‌شناسان فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان طی روزهای ۱۶ لغایت ۲۲ آذرماه سال جاری با انجام۱۴۴۳ماموریت و با حضور بر بالین۳۱۳ بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در ۹۴۵ مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل کردند.

ایلنا: طی هفته گذشته، کار‌شناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس شهرستان اصفهان با حضور بر بالین ۱۴۴۳ بیمار و مصدوم به آنان خدمات پیش بیمارستانی۱۱۵ ارائه کردند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا اصفهان؛ رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان گفت: کار‌شناسان فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان طی روزهای ۱۶لغایت ۲۲ آذرماه سال جاری با انجام ۱۴۴۳ ماموریت و با حضور بر بالین ۳۱۳ بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در ۹۴۵ مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل کردند.
نیک نام افزود: در این مدت۱۴۹بیمار با ناراحتی‌های قلبی، ۵۹نفر با بیماری‌های تنفسی، ۳۹بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات اورژانس۱۱۵ بهره‌مند شدند.
دکتر نیک نام تصریح کرد: کار‌شناسان اورژانس از۱۴۴۳ماموریت انجام شده خود در۳۶۴ مورد به محل حوادثرانندگی اعزام شده و به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز