خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تاکید کرد:

حمایت از برنامه‌های ستاد دهه فجر توسط نهادها و دستگاه‌ها یک وظیفه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۷۸

دستگاه‌های باید در جهت هرچه بهتر برگزار شدن جشن‌های دهه فجر با این ستاد همکاری داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع حسین سیستانی در جلسهٔ ستاد دهه فجر استان اصفهان حمایت از برنامه‌های ستاد دهه فجر توسط نهاد‌ها و دستگاه‌ها را یک وظیفه دانست و افزود: دستگاه‌های باید در جهت هرچه بهتر برگزار شدن جشن‌های دهه فجر با این ستاد همکاری داشته باشند.
به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین سیستانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، در دومین جلسهٔ ستاد دهه فجر استان اصفهان که با حضور رئیس ستاد دهه فجر استان و کمیته‌های ۲۴ گانه در محل استانداری اصفهان برگزار شد، حضور مردم و برگزاری مراسم با شکوه ۲۲ بهمن را در راستای خلق حماسه سیاسی دیگر برشمرد.
سیستانی بر لزوم توجه بیشتر به موضوع حماسه اقتصادی در ایام دهه فجر تاکید کرد و از کمیته‌های ستاد خواست توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان حمایت از برنامه‌های ستاد دهه فجر توسط نهاد‌ها و دستگاه‌ها را به عنوان یک وظیفه نام برد و ابزار امیدواری کرد تا با همکاری و حمایت همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برنامه‌های دهه فجر به خوبی به اجرا در آید.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه با برشمردن اهداف و سیاست‌های تعیین شده از سوی ستاد مرکزی دهه فجر، گفت: برگزاری باشکوه ایام ا… دهه فجر شادی دوستان و خشم دشمنان را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به نقش جوانان و واگذاری مسئولیت اجرایی برنامه‌ها به نسل جدید، گفت: این امر در جهت بکارگیری ابتکارات و خلاقیت‌ها موثر خواهد بود و مسئولین کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد باید در جهت هرچه مردمی‌تر نمودن برنامه‌های اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز