خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

افزایش تولید شکوفایی شرکت ذوب آهن را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۴۹

با رفع موانع بی مورد بر سر راه فعالیت های معدنی در سراسر کشور و افزایش تولید، شاهد شکوفایی شرکت ذوب آهن خواهیم بود.

ایلنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح دومین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان گفت: ‌ بر اساس آمار تاکنون در هفت درصد مساحت کشور از نظر ذخایر معدنی اکتشاف صورت گرفته و سهم ایران در زمینه اکتشافات معدنی ۵۰۰ برابر کمتر از جهان است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمدرضا نعمت زاده از مذاکره با سازمان هایی مانند محیط زیست و منابع طبیعی برای رفع موانع اکتشاف معادن خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال بسیاری از موانع بی مورد ناظر بر فعالیت های معدنی در سراسر کشور رفع شود.
نعمت زاده ادامه داد: هر چند حفظ منابع طبیعی برای کشور اهمیت بسیاری دارد، اما نباید به بهانه حفظ منابع و محیط زیست، از اکتشاف منابع خدادادی و ثروت ملی چشم پوشی کنیم.

وی همچنین یکی دیگر از سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت را تشویق بخش خصوصی برای فعالیت در کشورهای دارای معادن زیاد ذکر کرد و افزود: این کار حتی می تواند به صورت سرمایه گذاری مشترک به ویژه در کشورهای همسایه باشد.

گفتنی است دومین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار شد. ذوب آهن اصفهان نیز با حضور در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را در غرفه ای به مساحت ۴۰ متر در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز