خبرگزاری کار ایران

تأیید مرگ ۱۵ نفر در تصادف ورودی شهر نایین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۴۵

در ساعات اولیه امروز(پنجشنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۹۲) با تصادف ۴ دستگاه خودروی مینی بوس، زانتیا، پژو و پراید و آتش سوزی خودرو‌ها، ۱۵ نفر با سوختگی بالا کشته شدند.

ایلنا: پزشکی قانونی استان اصفهان مرگ ۱۵ نفر در تصادف ورودی شهر نایین را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، " علی سلیمان‌پور "، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با تأیید مرگ ۱۵ نفر در تصادف چند دستگاه خودرو در وروردی شهرستان نایین اظهار داشت: در ساعات اولیه امروز(پنجشنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۹۲) با تصادف ۴ دستگاه خودروی مینی بوس، زانتیا، پژو و پراید و آتش سوزی خودرو‌ها، ۱۵ نفر با سوختگی بالا کشته شدند.

سلیمان‌پور با اشاره به اینکه خودروی پژو حامل ۱۳ مسافر افغانی بوده است گفت: راننده و ۱۱ سرنشین این خودرو به علت سوختگی فوت شده‌اند و به جز ۱۱ مسافر، هویت راننده نیز تاکنون مشخص نشده است.

وی افزود: در این تصادف و سوختگی، راننده و کمک راننده مینی بوس نیز جان خود را از دست داده‌اند و تاکنون شناسایی نشده‌اند، راننده خودروی پراید هم در این تصادف جان باخته و به علت سوختگی‌های کمتر، تنها متوفای شناسایی شده این حادثه است.

به گفته سلیمان‌پور، راننده خودروی زانتیا با سوختگی شدید به همراه ۲ تبعه افغانی خودروی پژو و ۱۲ مسافر مینی بوس به بیمارستان‌های نایین و اصفهان منتقل شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در مورد شناسایی اجساد سوخته این حادثه گفت: برای شناسایی اجساد نسبت به برداشت نمونه خون و DNA از اجساد قربانیان و انتقال آن‌ها به پزشکی قانونی استان اصفهان اقدام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز