خبرگزاری کار ایران

خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌کند:

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی با تکنیک آبرنگ و اکرلیک

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۸۳

خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان، اواخر آذرماه جاری، نمایشگاه آثار نقاشی مریم مطهری نیا را با عنوان گذرنگاه که با تکنیک آبرنگ و اکرلیک اجرا شده است افتتاح می‌نماید.

ایلنا: خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان، اواخر آذرماه جاری، نمایشگاه آثار نقاشی مریم مطهری نیا را با عنوان گذرنگاه که با تکنیک آبرنگ و اکرلیک اجرا شده است افتتاح می‌نماید.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این نمایشگاه شامل ۱۸ اثر در قطع‌های مختلفی مانند ۹۰×۹۰،۷۰×۱۰۰،۶۰×۴۰،۴۰×۳۰ است که با تکنیک آبرنگ و اکرلیک اجرا شده است.
نمایشگاه گذرنگاه ۲۱ آذرماه در خانه هنرمندان اصفهان گشایش می‌یابد و تا چهارشنبه ۲۷ آذرماه جهت بازدید عموم دایر می‌باشد. ساعات بازدید از این نمایشگاه ۹ صبح الی ۱۲ ظهر و ۱۶ الی ۱۹ شب است.
این مجموعه سعی در بیان اندیشه‌ای است که با بهره گیری از نمادهای غنی ایرانی توجه مخاطب را به فاصلهٔ انکار ناپذیر مدرنیته‌ای امروز و سنتهای اصیل دیرین می‌باشد فاصله‌ای که تنها احاطه‌اش در زندگی امروز خلاصه نمی‌شود و حتی سبب نوعی غربت مابین انسان و مخاطب درونی‌اش می‌شود.
گفتنی است، مریم مطهری نیا متولد خرداد۱۳۵۵ اصفهان می‌باشد و دارای مدرک کار‌شناسی هنرهای تجسمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز