خبرگزاری کار ایران

مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان خبر داد:

هشتاد و یکمین حلقه طنز نصف جهان همراه با معرفی و فروش کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۸۲

هشتاد و یکمین حلقه طنز نصف جهان به احترام ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) پس از سه هفته، ۲۰ آذرماه بدر در خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد.

ایلنا: مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در این برنامه قصد داریم ضمن طنز خوانی اعضای دفترطنز و نقد و بررسی آثار، دو کتاب از کتاب‌های اعضای دفتر طنز که به تازگی به چاپ رسیده است را معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، پیام پورفلاح افزود: یکی از این کتاب‌ها متعلق به زهرا دری و دیگری متعلق به حسین ابراهیمی است، کتاب خانم دری «دریغ خند» نام دارد که مجموعه شعر طنز است و انتشارات لوح محفوظ اصفهان آن را به چاپ رسانده، کتاب آقای ابراهیمی نیز «پارتی پله‌های ترقی را برقی می‌کند» نام دارد که کاریکلماتور است و انتشارات فصل پنجم تهران آن را منتشر کرده است.

وی گفت: دفتر طنزهمچنین این کتاب‌ها و کتاب‌های تولید شده در دفتر طنز حوزه هنری را در پایان این جلسه برای فروش به علاقه مندان ارائه می‌نماید. در این برنامه یوسف خوش نظر، زهرا دری، محمود سلطانی، عباسعلی ذوالفقاری به عنوان کار‌شناس بر روی آثار طنزپردازان نظرات خود را ارائه نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز